Керуйте транспортними замовленнями централізовано та в цифровому форматі
Реєструвати транспортні замовлення від зовнішніх транспортних клієнтів централізовано
Використовуйте відстеження замовлень шляхом підключення GPS-передавачів та транспортних замовлень
Архівуйте Ваші транспортні замовлення: Ми пропонуємо 10 років зберігання
Повний процес у TIMOCOM Marketplace
Обробляйте ваші транспортні замовлення безпосередньо в TIMOCOM разом із вашими бізнес-партнерами. Цифрові процеси дозволяють вам взаємодіяти швидко й безпечно, а також додатково зберігають вам час на отримання даних. Мовні бар’єри відсутні, тому що всі замовлення автоматично перекладаються відповідною мовою, що зберігає ваш час. Крім цього, дані чітко відображені в єдиному місці в порівнянні з іншими каналами комунікацій, як, наприклад, електронна пошта.
TIMOCOM також гарантує високий рівень безпеки даних. Інформація зберігається в безпеці й під захистом від несанкціонованого доступу. Усі сервери знаходяться в Німеччині, тому підлягають німецьким законам про захист даних. Уся інформація залишається в країні.
Ви хочете використовувати функцію керування замовленнями щоб дізнатися розцінки? Ми з радістю вам допоможемо.
Ваші переваги:
- Повністю цифровий спосіб обробки замовлень допомагає оптимізувати комунікації
- Підвищуйте безпеку завдяки контрактній документації, яка має юридичну силу
- Долайте мовні бар’єри, відправляючи документи замовлення мовою вашого партнера автоматично
- Додайте індивідуальності вашим транспортним замовленням, використовуючи логотип компанії, її транспортну документацію та генератор номерів замовлень
- Зберігайте час, створюючи шаблони для регулярних транспортних замовлень
- Використовуйте статистику в системі, щоб приймати майбутні бізнес-рішення
- Підвищуйте ефективність, використовуючи інтерфейс транспортних замовлень для зв’язку з вашою системою управління транспортом
Цифрова робота з замовленнями
З обох сторін бізнес-партнери мають змогу легко управляти своїми транспортними замовленнями та слідкувати за їхнім статусом у цифровий спосіб в централізованому місці.
Прискорте робочі процеси
Швидкий збір даних зберігає вам значну кількість часу. Чому? Ваші системи будуть тісно зв’язані із TIMOCOM фрахтова біржа і застосунками запиту на розцінки. Функції копіювання й шаблону, а також автозаповнення забезпечують вам швидке й просте введення всієї відповідної інформації щодо транспортного замовлення.
Спрощуйте аналітику
Користуйтеся нашою функцією аналітики, яку можна індивідуально налаштувати під ваші потреби, щоб аналізувати ділове партнерство та цифри компанії. Це допоможе вам знайти ключові дані для ваших майбутніх бізнес-планів.
Відстежуйте транспортні процеси
Відстеження вантажів ще ніколи не було таким легким. Бізнес-партнери з обох боків можуть відстежувати стан свого транспортного замовлення, знижуючи необхідність постійної комунікації.
Оптимізуйте свої ділові процеси із цифровими замовленнями на перевезення!
Як замовник транспортних послуг ви можете направляти транспортні замовлення у цифровій формі своїм діловим партнерам через TIMOCOM.
Як постачальник послуг ви можете відповідати на транспортні замовлення безпосередньо в TIMOCOM, приймаючи або відхиляючи їх у цифровій формі.